Sitemizde şuan toplam 754 film bulunmaktadır.

Lanet – Sinister türkçe izle

FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Lanet – Sinister türkçe izle

2012 yılında vizyona giren en iyi gerilim filmlerinden olan Lanet – Sinister Korku öğelerinin yeteri düzeyde kullanıldığı, izleyini korkutucak bolca sahnelerin olduğu bir yapım olarak karşımıza çıkıyor.
Bir gerçek suç yazarının yeni taşındığı evde, içerisinde evde çekilmiş korkunç görüntülerin olduğu bir kutu film makarası bulması sonucunda kendisini ve ailesini korkunç bir kabusun ortasında bulmasını konu alıyor.. Bütün olaylar bundan sonra gelişmeye başlar.Dvxfilm.com yorumu 110 dakikalık muhteşem gerilim filmi, Gayet güzel bir film.Gizem ve gerilimi yüksek.Kurgusu da fena değildi.Ufak tefek mantık hataları olsa da ve karanlıktaki sahneler bazen ağır aksa da tahminimden daha iyiydi.İzleyin derim.

Tür: 2012, Gerilim, Korku, Türkçe Dublaj

Yapım: 2013

Yönetmen: Scott Derrickson

Oyuncular: Ethan Hawke , Clare Foley , Michael Hall D'addario , Juliet Rylance , Fred Dalton Thompson

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Lanet – Sinister türkçe izle” filminde 14 Yorum bulunuyor.
  1. Salih - 2 ay önce demiş ki:

    Senaryo kiminse bomba gibi bir film olmuş.

    Cevap Yaz          Like This Comment (1)      Dislike This Comment (0)
  2. Asu - 2 ay önce demiş ki:

    Muhtesem otesi bi film cok sevdim

    Cevap Yaz          Like This Comment (1)      Dislike This Comment (0)
  3. Ugur - 3 ay önce demiş ki:

    Film guzeldi sıkılmadan izleyeceginiz bi film

    Cevap Yaz          Like This Comment (2)      Dislike This Comment (0)
  4. Anonim - 3 ay önce demiş ki:

    kesinlikle cok iyi film

    Cevap Yaz          Like This Comment (1)      Dislike This Comment (0)
  5. ceren - 7 ay önce demiş ki:

    Adam filmin basindan beri o hirkayi cikarmadi ya. Film güzeldi gerçekten 10 üzerinden 7 verdm gitti

    Cevap Yaz          Like This Comment (7)      Dislike This Comment (1)
  6. Küboş - 8 ay önce demiş ki:

    muhteşem bi film…tek başınıza izlemeyin

    Cevap Yaz          Like This Comment (4)      Dislike This Comment (2)
  7. kemal golbe - 8 ay önce demiş ki:

    micheal myers bunun hakkından gelir hem o ruhsal değil 🙂

    Cevap Yaz          Like This Comment (4)      Dislike This Comment (1)
  8. beşir şimşek - 11 ay önce demiş ki:

    çokkkk müthiş bi film

    Cevap Yaz          Like This Comment (4)      Dislike This Comment (3)
  9. Ali - 11 ay önce demiş ki:

    Filmde insanı çeken değişik bir sey var sanki gerçek ve hayalle arasında kaldim konu güzel birde maskeli adam asılma sahnesi
    filme korku havasını tam vermiş diğer korku filmlerine hiç benzemekle onu güzel yapan da bu olmuş bu yönetmeni ve senaristi takip edicem

    Cevap Yaz          Like This Comment (6)      Dislike This Comment (2)
  10. Melda - 11 ay önce demiş ki:

    Çok iyi bir filmdi ya kesinlikle tavsiye ediyorum hem gerçekçi hem başarılı hem sürükleyici tek kelimeyle mükemmelll

    Cevap Yaz          Like This Comment (6)      Dislike This Comment (0)
  11. kadir - 1 sene önce demiş ki:

    böyle korkunç bir filim görmedim sanki gerçekti

    Cevap Yaz          Like This Comment (11)      Dislike This Comment (3)
  12. begüm - 1 sene önce demiş ki:

    Abi hiç diğer filmlere benzememiş gerçekten. Diğerleri sadece jumpscare için çalışıyodu. Bunu yapan kişi gerçekten kurgu işini başarmış. İlk defa bir korku filmi beni konusuylla bu kadar gerdi. Tebrik ederim

    Cevap Yaz          Like This Comment (15)      Dislike This Comment (3)
  13. aleyna - 2 sene önce demiş ki:

    Aman tanrım diyorum başka bir şey demiyorum yani acayip derece de korkunç hele de benim gibi evde kimse yoksa

    Cevap Yaz          Like This Comment (19)      Dislike This Comment (6)
  14. şevval - 2 sene önce demiş ki:

    bu film harikaydı

    Cevap Yaz          Like This Comment (18)      Dislike This Comment (3)