Sitemizde şuan toplam 831 film bulunmaktadır.

Mısır Tanrıları full izle

FILM BILGILERI 1 sene önce eklendi
Mısır Tanrıları full izle

Güçlü olduğu kadar insafsız olan Set, yeni Mısır kralı olmuştur. Senelerdir insanlar dostluk ve birlik içerisinde yaşarken her şey bir anda tersine dönecektir. Ülkeyi zor duruma sokan Set kimseyi dinlememekte kendi başına karar vermektedir. Bu duruma elbetteki birileri dur diyecektir. Bek’in sevgilisi kral tarafından tutsak edilince Horus’un yardımına ihtiyaç duyar. Böylelikle hem sevgilisini kurtaracak hem de birlikte Mısır şehrini kötü kralın elinden almaya çalışacaktır..

Tür: 2016, Aksiyon, Altyazılı, EN İYİ FİLMLER, Fantastik, Macera, Türkçe Dublaj

Yapım: 2016 - ABD

IMDB Puanı: 5.8

Yönetmen: Alex Proyas

Oyuncular: Gerard Butler , Brenton Thwaites , Nikolaj Coster-Waldau , Geoffrey Rush , Elodie Yung

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Mısır Tanrıları full izle” filminde 17 Yorum bulunuyor.
  1. FATMA - 4 hafta önce demiş ki:

    MUHTEŞEM EN AZ 3 DEFA İZLEMİŞİMDİR<3 <3 <3

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (1)
  2. DOĞUŞ - 2 ay önce demiş ki:

    admin film efsane eliğine emeğine sağlık teşekkür ederim.

    Cevap Yaz          Like This Comment (1)      Dislike This Comment (0)
  3. büşra - 3 ay önce demiş ki:

    izlenir iyi bi çalışma olmuş ..

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (0)
  4. Cavid - 3 ay önce demiş ki:

    Bu film en az 9 i hak ediyo . izleyisim coooook guzel

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (0)
  5. ilker - 8 ay önce demiş ki:

    ne 5.8 i minimum 7 puanı hakediyor.konu güzel emek büyük

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (0)
  6. tuba - 8 ay önce demiş ki:

    çok etkileyici görsel efecleri var.kendi alanında çok başarılı bir film iyiler hep kazanır kötüler kaybeder

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (0)
  7. film uzmanı - 8 ay önce demiş ki:

    kesinlikle izlenir

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (0)
  8. Anonim - 9 ay önce demiş ki:

    Bence 5.8 çok düşük bir İMDB,en az 6.8 hak ederdi bu film,izlenebilir bi film

    Cevap Yaz          Like This Comment (1)      Dislike This Comment (0)
  9. UmutÇ. - 10 ay önce demiş ki:

    güzel izlenir zaman kaybı değil.

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (0)
  10. isimsiz - 12 ay önce demiş ki:

    sadece fragmanını izleyip hayran kaldım :O

    Cevap Yaz          Like This Comment (1)      Dislike This Comment (0)
  11. Serkan eğilmez - 12 ay önce demiş ki:

    Muhteşem üstü muhteşem herkese tavsiye ederim izleyin

    Cevap Yaz          Like This Comment (1)      Dislike This Comment (0)
  12. Anonim - 12 ay önce demiş ki:

    sürükleyici hoş bir film olmuş. Tavsiye ederim.

    Cevap Yaz          Like This Comment (1)      Dislike This Comment (1)
  13. anadolu - 1 sene önce demiş ki:

    mükemmel sürükleyici ve süper olmuş.tavsiye ederim.pişman olmazsınız…

    Cevap Yaz          Like This Comment (2)      Dislike This Comment (0)
  14. Anonim - 1 sene önce demiş ki:

    tek kelimeyle muhteşem

    Cevap Yaz          Like This Comment (4)      Dislike This Comment (0)
  15. denis - 1 sene önce demiş ki:

    güzel film arkadaşlar tavsiye ederim akıcı sürükleyici yani alaninda izlediğim iyi filmlerdenn..

    Cevap Yaz          Like This Comment (5)      Dislike This Comment (8)
  16. xeyal isgenderov - 1 sene önce demiş ki:

    sadece muhtesem otesi bi film

    Cevap Yaz          Like This Comment (5)      Dislike This Comment (2)
  17. FATİH - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel bi flim teşekkürler ADMİN

    Cevap Yaz          Like This Comment (5)      Dislike This Comment (4)