Sitemizde şuan toplam 752 film bulunmaktadır.

sona doğru – all is lost izle

FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
sona doğru – all is lost izle

sona doğru filmi için bazı arkadaşlardan çok fazla olumsuz yorum yapılmış örneğin; denizin ortasında bi teknede geçiyo hiç konuşma yok sadece tek kişi oynuyor gibi eleştiriler bulunmakta. Biz sizi önceden uyarıyoruz zaten filmin konusu bu Robert Redford Hint Okyanusu’nda tek başına gezinti yapan bir adam, yatının bir gemiye çarpması üzerine bilincini kaybeder. Uyandığında bilinci yerinde değildir ve çok hırçın bir fırtınanın tam ortasında kalmıştır. Teknik ekipmanları olmadan bir hiç olan kaptan yaşama arzusu ve tecrübeli denizcilik geçmişi sayesinde hayatta kalmaya çalışmaktadır.

Tür: 2013, Aksiyon, Türkçe Dublaj

Yapım: 2013

IMDB Puanı: 7.4

Yönetmen: J.C. Chandor

Oyuncular: Robert Redford

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“sona doğru – all is lost izle” filminde 21 Yorum bulunuyor.
  1. Anonim - 2 ay önce demiş ki:

    film guzel oyunculuk harika ama keske okyanus canlilarida birax filme renk katsaymis daha iyi olabilirmis.

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (0)
  2. canf59 - 2 ay önce demiş ki:

    Gelelim filmin bütününe ; Filmin hertarafı harika ama gel gelelim şu başroldaki insanın senaryo gereği davranışları İnsanı çıldırtacak türden! Bukadarmı talihsizlık olur yada deneyimli bir denizcinin davranışları kurtulmak değil adeta ölmek üzere planlanmış gibi intihara meyilli gibi davranışları benim gibi deneyimli denizciye adeta saçbaş yoldurdu!!!

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (0)
  3. canf59 - 2 ay önce demiş ki:

    bu filmi sevemeyi bilemeyen Beyinsizlere benden birer kellepaça Bol limonlu lütfen 🙂 gene işeyaramadı ; bırakın çiçek abbasıyla babaşa! film demek illa konuşmak tepişmek demek değildir. Sayın Moronlar!unutmayalım bizim keşfedilmemiş duyular hariç 5 dğil 8 duyumuz vardır. ve hepside konuşur aynı şeyi söyler yada söyletiriz. bunlar sesli yasa sessiz olurlar ama aynı kapıya çıkar

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (0)
  4. Berkan - 6 ay önce demiş ki:

    İlla konuşarak mı oluyor gençler. Takmışsınız bi konuşma yokta konuşma yok. Çoğu filmde film boyunca konuşuyorlar ama bir şeye yaramıyor. Baya güzel bir filmdi. Zaten hayatta kalma konulu filmlere hayranımdır. Bu da film koleksiyonumda yerini aldı. Gayet başarılı ve mücadele içeren bir film. Yer yer duygusal yer yer çaresiz hissettiren bir film. Yani demem o ki izleyin gençler. Hayatta kalma konulu film severler tavsiye film : 127 Saat”

    Cevap Yaz          Like This Comment (1)      Dislike This Comment (0)
  5. kaptan - 9 ay önce demiş ki:

    SPOİLERR benim yapabilecegim bir seyler olmalı.. en önemli kural.
    her sey tam bir denizciye göre gitti yaptıgı her sey dogruydu fakat sonda kendini kaderine teslım etmeyip boğulmaya çalısması denizcilik kuralını bozdu..
    suya düşünce kaçınılmaz son hipotermi..

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (1)
  6. Anonim - 11 ay önce demiş ki:

    müthiş bir film..

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (0)
  7. sailors77 - 1 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar, herşeyde olduğu denizcilik’de bilgi,tecrübe ister,bir anda denizci olunmaz.Demek istediğim param çok yat alırım yelkenli alırım,yok böyle bir şey,,,olmaz,,filmi dikkatle izledim her sahnesi okadar gerçek’ki içinde kendimi yaşadım,,robert redford bu yaşında mükemmel oynamış,denizi bilmeyen arkadaşlar bunlar senaryo gibi gözüksede gerçek hayatta yüzde yüz başınıza gelebilir,mutlaka izleyin,mükemmel bir film,

    Cevap Yaz          Like This Comment (2)      Dislike This Comment (0)
  8. bir denizci - 1 sene önce demiş ki:

    filmi 2.kez izliyorum güzel film .bu tarz film sevenlere birde kon tiki adlı filmi öneririm arkadaşlar …herkese iyi seyirler

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (0)
  9. Anonim - 1 sene önce demiş ki:

    Tek kelimeyle harikaydi

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (0)
  10. kenan - 2 sene önce demiş ki:

    müthiş bir film tamamen gerçek

    Cevap Yaz          Like This Comment (3)      Dislike This Comment (0)
  11. elif - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bi filmdi hayatımda gördüğüm en müthiş film adam konuşmaktan alıkoyamadı kendisini bütün film boyunca bi insan bu kadar konusur mu yaa 😀 vaktınızı sakın bosa harcamayın sakın sinir bozucu ve cok gereksiz film demeye bin değil milyon sahit ister

    Cevap Yaz          Like This Comment (2)      Dislike This Comment (3)
  12. sibel - 2 sene önce demiş ki:

    ençok beni dugulandıran sahne adamın tuttuğu balığı başka bir balığın yemesi oldu bide kurtulduğunda sevinemedim film bitti

    Cevap Yaz          Like This Comment (3)      Dislike This Comment (0)
  13. murat - 2 sene önce demiş ki:

    vakit kaybi gemçlik adam film boyounca 3 cümle kurmaz mı

    Cevap Yaz          Like This Comment (4)      Dislike This Comment (2)
  14. musa - 3 sene önce demiş ki:

    Peki bilincini kaybeden adam Denizcilik geçmişin nasıl hatirliyor gilim gerçekten çok güzel ama bu yazilan saçma :-)))))

    Cevap Yaz          Like This Comment (1)      Dislike This Comment (1)
  15. cem - 3 sene önce demiş ki:

    Beş harf iki hece. Lanet olsun lanet olsun. Filmde geçen tek kelime

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (1)
  16. ersel - 3 sene önce demiş ki:

    Güzel bir filim. Çevirmenler Türkçe ye çevirmede baya zorlanmış olmalılar. 🙂

    Cevap Yaz          Like This Comment (2)      Dislike This Comment (1)
  17. melek - 3 sene önce demiş ki:

    muhteşem asla pesetme

    Cevap Yaz          Like This Comment (1)      Dislike This Comment (0)
  18. aQua - 3 sene önce demiş ki:

    öykü kurgu oyunculuk herşey iyi olabilir ama neden adamın ağzından en zorlu en tehlikeli en umutsuz anlarda bile tek bir kelime bile çıkmıyor!!!saçmalık bence bu…o yüzden izlemeyi kestim

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (1)
  19. mostar - 3 sene önce demiş ki:

    Bu Adamın bütün filmlerini severek izliyorum,Bu filmi de çok şahane olmuş ,Çok ayrı bir yapım ve çok güzel bir deniz macerası filmi,Robert Redford’a bir kez daha hayran oldum,77 yaşında olmasına rağmen oyunculuk performansından hiç bişey kaybetmemiş,Halen 35 yaşında gibi genç ve diri bir adam,direğe tırmanıyor,suda balık gibi yüzüyor,gözlerimi biraz kısarak bulanık bir şekilde yüzüne baktığım zaman tıpkı eski halini görüyorum ,sadece yüzünde kırışıklıklar var ,ama form olarak fizik olarak dediğim gibi sanki 35 yaşındaki Robert Redford,Böyle yaşlanmayan insanlara hayranım,Adamlar genç kalmak için dinç kalmak için spor yapıyorlar,bu adamın bu filmde yaptığı hareketleri bizim 45 yaşındaki adamlarımız yapamaz,Neyse Filmden fazla uzaklaşmadan son olarak Filmin çok güzel bir film olduğunu söylemeliyim,Herkese tavsiye ederim izleyin hiç bir şey kaybetmeyeceksiniz ,Ben bu filmi şimdi izledim ve Arşivime ekledim.

    Cevap Yaz          Like This Comment (3)      Dislike This Comment (0)
  20. darly - 3 sene önce demiş ki:

    aga nerdeyse ağlıcakdım ya adam ölmeyi tercih etti ama sonunda başardı.denizci değilim ama o duyguyu yaşattı bana o heycanı o yaşam mucadelesi anlatmak zor gercekden belki izleseniz sıkılırsınız ama bnce sıkıcı filim değil yaşamak ve ölümle arasındaki anlatıyor bnce herks izlesin admın adamın dibisinn tşk sonunda üzülecekdim kii iyki kurtuldu..adamım hernerdeysen harika filim hakını vermisin.. 10 üzernde 7.8 derim bn bu flme

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (0)
  21. tayfun - 3 sene önce demiş ki:

    hayatta kalma mücadelesini anlatan filmler sevenler için gayet güzel bir film . 127 hours filmi gibi bu film de çok güzel .tabikide film sadece denizin ortasında mahsur kalan adamı anlatıyor ama gerçeten hayat dersi niteliğinde.

    Cevap Yaz          Like This Comment (0)      Dislike This Comment (0)